משלוחים לכל הארץ
0
שליחת תמונות מהירה

סוד הקסם של ספידפיק SpeedPic הוא ביצירתיות ובעיצוב המקורי של כל קולאז’ ויצירה מאחר וזה ברור  שמתנה יפה ומרגשת, המורכבת ממספר תמונות, היא משהו מיוחד ואתם באישור לפני ההדפסה לוקחים חלק בחווית היצירה!

הקולאז’ מורכב ממספר תמונות, שכל תמונה בעלת משקל של תכנון ומחשבה והבחירה בצוות המקצועי והמיומן של ספידפיק SpeedPic תספק לכם את מלוא התמורה בהזמנת קולאז’ מרהיב שיכלול את החוויות היפות שלכם.

זה יכול להיות אירועים משפחתיים מרגשים, הטיולים שמרעננים אתכם בכל פעם עם הזכרונות, הפרידה ממקום העבודה, יום הולדת של הבעל/החברה, ימי נישואין, הזכרונות של אותה תקופה, או שדרוג המשרד או הבית עם תמונה גדולה המכילה את התמונות המרהיבות שלכם, עם או בלעדייה הקדשה אישית שתוסיף ערך.

ספידפיק SpeedPic מתנות בהדפסה אישית מעניקה לכם את האפשרות לעצב את הקולאז’ שלכם בצורה אישית וייחודית. העיצוב וההתאמה מבוצעים על ידי צוות הגרפיקאים המיומן שלנו, המתמחה בעיצוב פרטני, כך שהקולאז’ שלכם הוא יחודי לכם ואין דבר יפה ומרגש יותר מלתת או לקבל מתנה יפה ומקורית, מתנה המורכבת ממכלול של מספר תמונות אותם בחרתם לעיצוב קולאז’ ואותנו שנעצב אותו עבורכם.

העיצוב וההתאמה מבוצעים על ידי צוות הגרפיקאים המיומן העתיר נסיון שלנו  בעיצוב פרטני לכם, אותו עיצוב שיעצים את הקולאז’ ישלח לכם לאישור לפני ההדפסה מה שהופך אתכם לשותפים ליצירה.

כולנו יודעים שלמצוא מתנה יפה ומרגשת, שתהיה מקורית זוהי לא משימה קלה,

בעיקר אם אנחנו מדפדפים בגוגל, שבעים מלראות ים של אפשרויות, דיי מבולבלים מהממצאים ומאחר וכולנו מכירים את ההתלבטות אני כאן בשבילכם מקצר לכם את החיפושים ומבקש לא להילחץ ובשביל זה מאמר זה נכתב.

ראשית תנשמו – כמה חשוב בכלל לנשום – הכל מתבהר – אנחנו יותר רגועים – החמצן מגיע למקומות הנכונים וכשאנחנו בפוקוס אנחנו קולטים את הפשטות שבאתר ספידפיק SpeedPic מתנות בהדפסה אישית,

ואם לא שמעתם את השם אז עכשיו אתם מכירים אותם.

ועכשיו בלחיצה על האתר www.speedpic.co.il

כנסו לעולם היצירות של האתר ובחיפוש הקישו את המוצר עליו תרצו לעצב את הקולאז’,

בחרו את מספר התמונות לעיצוב ותקבלו לפני הדפסה קולאז’ יפיפה המותאם לכם לאישור.

אפשרי להדפיס את הקולאז’ המעוצב על קנבס, בלוק עץ, אבן בזלת, זכוכית, מתכת, שעונים, 

ספלים, מגנטים, חולצות, חלוקי רחצה, מגבות, דובים, כריות, בלוק זכוכית ועוד מגוון אפשרויות.

האמת עד שלא התנסתי בעצמי לא הבנתי את הפשטות שבשפשטות – והיחס פשוט עילאי – האיכות – השירות, האיכות והרוגע לעצב את הקולאז’ בספידפיק SpeedPic מתנות בהדפסה אישית .

ומה דעתכם על אותו קולאז תמונות על עץ או קולאז’ תמונות על זכוכית, או קולאז’ על קנבס.

תחשבו על זה שתמונותכם הכי מרגשות מופיעות להן על קולאז’ ומודפסות כיחידה אחת .

צרו קשר עם חברת  ספידפיק Speed Pic מתנות בהדפסה אישית והזמינו עוד היום ואני מבטיח לכם

שזכיתם בגדול .

 

 

 

סל קניות

קולקציה חדשה? מבצע חד פעמי?
הניוזלטר שלנו יספר לכם הכל לפני כולם! הירשמו עכשיו וקבלו הטבה של
10% לקנייה הבאה!