משלוחים לכל הארץ
0
שליחת תמונות מהירה

 

הדפסה על כריות בספידפיק SpeedPic היא מתנה מושלמת לכל אירוע!

הדפסת כריות בספידפיק SpeedPic מתנות בהדפסה אישית  נעשית בהתאמה אישית לכל אירוע ולכל מטרה.

הכריות המודפסות מאפשרות לנו להביע את הסגנון האישי שלנו, להציג את הטעם הייחודי וליצור אווירה נעימה בכל חלל. בספידפיק SpeedPic מתנות בהדפסה אישית אנחנו מתמחים בהדפסת כריות בעיצוב והדפסה יחודיים שמותאמים במיוחד ללקוחותינו. במאמר זה, אנחנו נסקור את היתרונות של הדפסת כריות בספידפיק ונדביק את התמונה המלאה של המגוון הרחב של סגנונות ועיצובים שניתן להזמין.

  1. הכריות המודפסות הן מתנה מושלמת לכל אירוע: הדפסת כריות היא אופציה מעולה למתנה מותאמת אישית ומרגשת. בספידפיק Speedpic מתנות בהדפסה אישית, אנו מציעים כריות בעיצובים יחודיים שניתן להתאים לכל אירוע: מתנה לבני זוג, לחברה, לחבר, ליום המשפחה, ליום האהבה, וכריות ממותגות המאפשרות לך להוסיף טקסט, תמונות וציורים שמתאימים במיוחד לאירוע המיוחד שלך. תנו לכרית לספר את הסיפור שלכם.

  2. סגנונות ועיצובים מרהיבים: בספידפיק SpeedPic מתנות בהדפסה אישית, אנו מציעים מגוון כריות ושלל סגנונות כמו: סטאן, פרווה, כריות קולאז, ציפה לכרית, כריות קסם, כריות פיאטים, כריות הדפסה צד אחד, כריות עם הדפסה דו-צדדית, כריות מעוצבות מראש וכריות בעיצוב אישי לכם.

 

מתנה אישית עם תמונה משותפת או תמונה חגיגית היא הדרך הטובה ביותר להגיד לאדם הקרוב אליכם כמה אתם אוהבים אותו.

אם אתם מחפשים מתנה לבת הזוג או בן הזוג, מתנה לאחד ההורים או לכל אדם הקרוב לליבכם, הדפסת תמונה על כרית תהיה אידיאלית בשבילכם.

את ההזמנה של הכרית המודפסת ניתן לבצע 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע דרך המחשב האישי שלכם, הטלפון הנייד או הטאלבט

ולהנות משירות משלוחים מקצועי מהחנות בפתח תקווה עד לדלת הבית שלכם.

הזמנת הדפסה על כריות און ליין בספידפיק SpeedPic מתנות בהדפסה אישית 

מוכנים לבצע הזמנת הדפסה על כריות אתר? צוות חברת ספידפיק SpeedPic מתנות בהדפסה אישית הקים עבורכם אתר מקצועי

המאפשר לכם לבצע הזמנה של הדפסת תמונות על כריות ומוצרים נוספים בדרך נוחה וקלה במיוחד.

באתר של חברת ספידפיק Speed Pic מתנות בהדפסה אישית תוכלו לבחור את הכרית להדפסה ולהעלות את התמונה הרצויה לכם שתהיה מודפסת על הכרית שהזמנתם.

בנוסף, חברת ספיד פיק Speed Pic מתנות בהדפסה אישית מזמינה אתכם להגיע אליה לחנות ברחוב ההגנה 18, בפתח תקווה וכן, צדקתם הפינוק מגיע גם לכם – אתם לא יוצאים מהאוטו הכרית מגיעה אליכם והמחירים משתלמים גם למי שמבצע משלוח עד לפתח הבית.

כמה עולה להזמין הדפסה על כריות בפתח תקווה?

בכדי לראות את המחיר של הדפסה של כרית מעוצבת עם תמונה בבחירה שלכם, כנסו עכשיו לקטלוג המוצרים באתר ובחרו הדפסה על כרית מתוך הקטגוריות המופיעות באתר. צוות חברת ספיד פיק Speed Pic ישמח לתת לכם הנחה להזמנה כמותית וזאת הזדמנות ליצור קשר עם צוות חברת ספיד פיק Speed Pic דרך מספר הטלפון המופיע באתר.

 

סל קניות

קולקציה חדשה? מבצע חד פעמי?
הניוזלטר שלנו יספר לכם הכל לפני כולם! הירשמו עכשיו וקבלו הטבה של
10% לקנייה הבאה!