משלוחים לכל הארץ
0
שליחת תמונות מהירה

הדפסה על בלוק עץ בספידפיק SpeedPic מתנות בהדפסה אישית – מתנה מושלמת 

ניתן לראות כי בשנים האחרונות  הדפסה על בלוק עץ הפכה להיות אחת מהאפשרויות המועדפות ביותר על רבים, ובצדק! 

הדפסה על בלוק עץ הינה מתנה מקורית וייחודית וניתן לשלבה גם לתליה.

בעידן הטכנולוגיה המתקדמת שבה אנו חיים, המתנות האישיות והייחודיות הפכו להיות ערך נדיר ומשמעותי וההדפסה על בלוק עץ, מאפשרת לכם ליצור מתנה שתתאים בדיוק לאירוע או למטרה שברצונכם לחגוג ולהעניק.

בספידפיק SpeedPic מתנות בהדפסה אישית מתמחים בהפקת מתנות בהדפסה אישית ובמיוחד בהדפסה על בלוק עץ,  בזכות הטכניקות והמכשור החדישים ואי אפשר בלי הצוות המקצועי והמנוסה מה שמבטיח לכם  שירות ברמה הגבוהה ביותר ותוצאות מרהיבות שישרתו את הרעיונות והעיצוב שלכם באופן מושלם!

מה שמבדל את ספידפיק SpeedPic משאר המקומות  הוא  תהליך ההדפסה המקצועי והאיכותי ובעוד רוב המקומות  מתבצעות הדבקה, הם בוחרים בהדפסה ישירה על הבלוק עץ עצמו ומבדלים את הפוטובלוק מהבלוק עץ ומכאן נוצרת ההבדלה . התהליך הזה מבטיח תוצאות מדויקות יותר ומראה טבעי יותר, המחזק את אופיו הייחודי של העץ ומעניק למתנה נוכחות מרשימה!

המבחר שלהם עשוי להפוך את הבחירה שלכם לקלה ופונקציונאלית יותר.

יתרה  מכך, כאשר אתם בוחרים להעניק למישהו הדפסה על בלוק עץ  אתם בעצם אומרים לו ״חשבתי עלייך״. כמובן כי חשוב לבצע הדפסה אך ורק אצל חברה מקצועית, אשר מתמחה בתחום ומחזיקה את חומרי הגלם האיכותיים והטובים ביותר, כך שתוכלו לקבל תוצר מושלם, ללא פשרות. חברת ספיד פיק Speed Pic הינה חברה מקצועית ובעלת ניסיון רב שנים אשר הוקמה בשנת 2005 ומתמחה במתן מגוון רחב של פתרונות בתחום המדיה והצילום הן ללקוחות פרטיים, והן ללקוחות עסקיים. החברה מבצעת הדפסה על מוצרים רבים כגון זכוכית, עץ, קנבס, ספלים, מתכת, בד ועוד היצע רחב של אלמנטים. מוצרי החברה מתאימים לכל מי שמחפש מתנה בלתי נשכחת, בעלת אופי ייחודי, והן עבור כל בעל עסק אשר מעוניין במיתוג עסקי אפקטיבי ומיוחד.

חברת ספידפיק SpeedPic מתנות בהדפסה אישית מורכבת מצוות מנוסה, בעלת ידע מקצועי רחב, אשר דוגל ביחס אישי ומשפחתי, ליווי וייעוץ לאורך כל הדרך, מעת ההזמנה ועד קבלת המוצר.

חנויות הרשת נמצאות בפתח תקווה, ומעניקות שירות לחברות שונות, צלמים, מוסדות חינוך, ועוד. כיום, החברה מונה עשרות עובדים, אשר מחזיקים בניסיון וידע בתחום הגרפיקה, הצילום וההדפסה, אשר דוגלים במתן שירות אישי, מקצועי ואדיב, ללא פשרות.

כמו כן, החברה גאה להיות מובילה בתחומה, ושמה לה למטרה לשמור על הסטנדרטים הגבוהים ביותר, מול כל לקוח ומציעה שירותי הדפסה על בלוק עץ, הדפסה על עץ, הדפסה על פאזל, הדפסה על קאפה ועוד. 

מגוון המתנות של ספידפיק SpeedPic מתנות בהדפסה אישית  יכול לענות על כל צרכיכם ורצונותיכם, באתר הבית תוכלו להנות ממגוון  בלוקי עץ בגדלים שונים, כך שתוכלו למצוא את הגודל הנכון לכם ממבחר הגדלים והסוגים לבחירתכם כמו מהאופציות הקטנות והמרגשות כבלוק עץ קטן שניתן למקם על שולחן העבודה או המדף בביתכם, ועד לבלוק עץ גדול יותר שיכול לשמש כאמצעי קישוט במרכז הסלון או בחדר המשרד שלכם.

אני גאה להציג מגוון עשיר של פריטים נוספים שניתן להדפיס עליהם באופן אישי החל מהדפסה על בלוקי זכוכית שקולקצייתם יכולה להוסיף ניגודיות ויופי לכל מרחב, ועד להדפסה על קנבס המעניקה נוכחות אמנותית לכל קירו או אבן בזלת בהדפסה אישית, המיוצרת מחומר טבעי ומגוון מסגרות מיוחדות לתמונות ולאיורים המעניקות מראה מודרני ומרהיב לכל תמונה, ספלים ומחזיקי מפתחות הניתנים להדפסה אישית והם מתאימים למתנה קטנה .

הדפסה על עץ במידה ואתם מחפשים מתנה מקורית, בחירה בשירות הדפסה על עץ ללא ספק יכולה להעניק לכם את הפתרון המושלם. מדובר בשי מקורי, כזה שיבטיח כי תעניקו ליקר לליבכם את הטוב ביותר!

כידוע, עץ הוא חומר גלם איכותי, אשר מחזיק לאורך שנים רבות, ולכן מדובר במתנה איכותית ומיוחדת במינה לכולם.

 

סל קניות

קולקציה חדשה? מבצע חד פעמי?
הניוזלטר שלנו יספר לכם הכל לפני כולם! הירשמו עכשיו וקבלו הטבה של
10% לקנייה הבאה!