משלוחים לכל הארץ
0
שליחת תמונות מהירה

מחזיק מפתחות מיני אלבום מתנה מקורית ומושלמת

 מחזיק מפתחות מיני אלבום הוא אופציה מקסימה וייחודית לשמירה ושיתוף חוויות שמספרות סיפור מרהיב בחיים שלנו.

מחזיק מפתחות מיני אלבום מעניק לנו את האפשרות לשאוף לרגעים עוצרי נשימה, לשמור על זכרונות אהובים ולהזכיר לעצמנו ולאחרים את  החוויות שעשו לנו טוב.

מחזיק המפתחות המיני אלבום של ספידפיק SpeedPic מתנות בהדפסה אישית הוא האקססוריז המושלם לצרור המפתחות שלכם, עם אפשרות לשימור 18 תמונות מובלטות בגודל המתאים לאורך ולרוחב, המחזיק מפתחות מיני אלבום מיועד גם כתליה עם האבזם הנוח לתיק והוא משדרג את הנראות לכל לוק! לבחירתכם שלל כריכות בשלל צבעים וסגנונות.

מחזיק המפתחות מיני אלבום מתאים כמתנה מושלמת לגבר, לאשה, לחבר, לחברה, להורים, לסבא ולסבתא, לעובדים, ללקוחות ולכל מי שרוצה להתסכל ולהזכר בחוויות המשמעותיות ביותר שלו ולחייך במשך כל היום.

בעבודתנו המקצועית והמומחית בתחום הצילום, ספידפיק SpeedPic מתנות בהדפסה אישית הפכה לבחירה הידועה והאמינה ביותר להדפסת מתנות בהדפסה אישית ובזכות המקצועיות, האיכות והוותק הלקוחות אלינו חוזרים.

חשוב להיות בטוחים כי אתם קונים את הטוב ביותר, ללא פשרות וחברת ספידפיד Speedpic מתנות בהדפסה אישית הינה חברה מקצועית, אשר מתמחה בתחום הצילום והמדיה ומציעה לקהל הרחב מגוון אדיר של מתנות מיוחדות, בעלות אופי, ומבצעת הדפסה על היצע חומרים שונים. 

סל קניות

קולקציה חדשה? מבצע חד פעמי?
הניוזלטר שלנו יספר לכם הכל לפני כולם! הירשמו עכשיו וקבלו הטבה של
10% לקנייה הבאה!